Szukaszprogramu
lojalnościowegodla swojej firmy?

Pomożemy!

Dlaczego program lojalnościowy?

By zatrzymać zdobytych już klientów

Dobrze przygotowany program lojalnościowy to nie tylko promocje, rabaty i nagrody. To przede wszystkim pogłębienie relacji biznesowej opartej na lojalności i zaufaniu. 82% firm zgadza się z tym, że zatrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego.

By pozyskać nowych odbiorców

Analizy rynku pokazują, że część firm traci kilkadziesiąt procent klientów co kilka lat. Pozyskanie w ich miejsce nowych często jest trudne i drogie. Program lojalnościowy w ocenie marketerów jest jednym z najlepszych rozwiązań w tej sytuacji.

By zyskać przewagę konkurencyjną

75% konsumentów przyznaje, że częściej wybiera firmy lub marki prowadzące programy lojalnościowe. Do tego 56% klientów pozostaje lojalnych wobec marek, które ich „zdobywają”, a tym samym budują przewagę konkurencyjną na wiele lat.

Posłuchaj podcastu

Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?

Mamy doświadczenie

Caparol – programy
Liga Profesjonalistów i Mistrz Sprzedaży

Caparol Polska Sp. z o.o. to producent wysokiej jakości farb i systemów ociepleń. Naszym celem było wdrożenie długookresowego programu lojalnościowego o nieszablonowej konstrukcji i wyróżniającego się wśród konkurencji, budowa klubu lojalnych wykonawców z deklaracją współpracy, a także wzrost sprzedaży produktów.

Na potrzeby programów przygotowaliśmy serwis programcaparol.pl, który posiada elementy e-commerce, gdzie uczestnicy mogą wymieniać zgromadzone punkty na nagrody. Dla administratorów przygotowano również łatwy w obsłudze dedykowany system CMS i moduły raportowe do bieżącego monitorowania danych poszczególnych programów. Powstał także mechanizm, który pozwala na wielokanałowy sposób rejestracji zakupów oraz call center, które służy pomocą. Dodatkowo formuła programów Caparol została przygotowana w taki sposób, aby nie wyczerpała się po pierwszym roku ich trwania i by możliwe były dodatkowe, kreatywne działania skierowane do wykonawców, dystrybutorów czy architektów wnętrz.

Znany producent w branży
budowlanej – program
Akademia Jakości

Zostaliśmy zaproszeni przez znanego producenta w branży budowlanej o przygotowanie programu lojalnościowego, którego celem będzie zminimalizowanie liczby zgłaszanych reklamacji oraz podniesienie satysfakcji klienta końcowego. Tak powstał program skierowany do partnerów zewnętrznych marki.

Do naszych zadań należało stworzenie koncepcji kreatywnej programu, zaprojektowanie i dostosowanie mechanizmu do realiów działalności zleceniodawcy oraz przygotowanie wszystkich składowych, które pozwolą na uruchomienie i działanie programu. Było to m.in. zaprojektowanie i zaprogramowanie serwisu, a także integracja z systemem producenta oraz banku, który wspomaga prowadzenie programu. Tym samym staliśmy się odpowiedzialni za kompleksową obsługę działań.

Lesaffre – program
Lesaffre Strefa Premium

Dla Lesaffre Polska S.A., producenta drożdży, polepszaczy oraz mieszanek piekarskich i cukierniczych, przygotowaliśmy program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium. Cel, który postawiono przed naszym zespołem, to: opracowanie, wdrożenie i obsługa sezonowego i atrakcyjnego dla klientów (piekarni i cukierni) programu lojalnościowego, który pozwoli na utrzymanie sprzedaży produktów z gamy marki. Wszystko dlatego, że co roku w okresie od kwietnia do października cała branża mierzy się ze spadkiem sprzedaży.

Realizując to zadanie, stworzyliśmy internetową platformę programu lojalnościowego, która pozwalała na bieżąco monitorować aktywność klientów biorących udział w akcji oraz wymieniać punkty na nagrody. Ułatwiła ona kontakt z przedstawicielem handlowym, a także prezentowała aktualny ranking potencjalnych laureatów wyjazdu do Francji, który był główną nagrodą w programie. Odpowiadaliśmy także za: opracowanie mechanizmu programu lojalnościowego, stworzenie konceptu kreatywnego i nazwy wraz z szatą graficzną oraz utworzenie serwisu internetowego, materiałów ATL i BTL jak i za stałą obsługę programu.

Agencja ze wszystkich powierzonych zadań wywiązała się terminowo, sprawnie i rzetelnie. Prace zostały wykonane z należytą starannością.

Małgorzata Pielok

Marketing Manager Lesaffre Polska SA

Cała Brygada Eura7 mocno angażowała się w projekt dając z siebie 100%! Dziękujemy za przemiłą atmosferę, terminowość, zaangażowanie i... świetną zabawę.

Krzysztof Matula

Dyrektor Marketingu Amocarat S.A.

Jestem zadowolona z obsługi agencji ze względu na kompetencje, dostępność, jak również szybkość kontaktu.

Magdalena Walińska

Brand Manager marki Remington

W ramach współpracy agencja sukcesywnie realizuje kampanie reklamowe i akcje konsumenckie. Polecam spółkę Eura7 jako solidnego i sprawdzonego partnera.

Aleksandra Kucała

Marketing Manager IDC S.A

Program lojalnościowy z rozbudowanym serwisem z elementami e-commerce, zaplanowany na długi okres, wymaga doskonałej obsługi oraz mocnego zaplecza IT. Dlatego też zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji Abanana.

Barbara Kempa

Kierownik ds. Marketingu Handlowego Caparol Polska

Jak pracujemy?

1.0

Etap projektowy

2.0

Etap wdrożeniowy

3.0

Start programu i stała obsługa

  • Analiza biznesowa
  • Mechanizm programu
  • Koncepcja Kreatywna
  • Makieta strony WWW
  • Strona www
  • Aplikacja
  • Regulamin
  • Materiały promocyjne
  • Integracja z bankiem
  • Helpdesk
  • Zasilanie programu punktami
  • Rozliczenia podatkowe
  • Zakup i logistyka nagród
  • Obsługa reklamacji
  • Promocja programu
1.0

Etap projektowy

  • Mechanizm programu
  • Koncepcja Kreatywna
  • Makieta strony WWW
2.0

Etap wdrożeniowy

  • Strona www
  • Aplikacja
  • Regulamin
  • Materiały promocyjne
  • Integracja z bankiem
3.0

Start programu i stała obsługa

  • Helpdesk
  • Zasilanie programu punktami
  • Rozliczenia podatkowe
  • Zakup i logistyka nagród
  • Obsługa reklamacji
  • Promocja programu

Możemy pracować także dla Twojej marki!

Porozmawiajmy

Łukasz WołekZapytania ofertowe

Maks MichalczakPublic Relations