Szukaszprogramu
lojalnościowegodla swojej firmy?
Pomożemy!
Dlaczego program lojalnościowy?
Posłuchaj podcastu
Kiedy warto zainwestować w program lojalnościowy?
Mamy doświadczenie
Caparol – programy
Liga Profesjonalistów i Mistrz Sprzedaży
Caparol Polska Sp. z o.o. to producent wysokiej jakości farb i systemów ociepleń. Naszym celem było wdrożenie długookresowego programu lojalnościowego o nieszablonowej konstrukcji i wyróżniającego się wśród konkurencji, budowa klubu lojalnych wykonawców z deklaracją współpracy, a także wzrost sprzedaży produktów.
Na potrzeby programów przygotowaliśmy serwis programcaparol.pl, który posiada elementy e-commerce, gdzie uczestnicy mogą wymieniać zgromadzone punkty na nagrody. Dla administratorów przygotowano również łatwy w obsłudze dedykowany system CMS i moduły raportowe do bieżącego monitorowania danych poszczególnych programów. Powstał także mechanizm, który pozwala na wielokanałowy sposób rejestracji zakupów oraz call center, które służy pomocą. Dodatkowo formuła programów Caparol została przygotowana w taki sposób, aby nie wyczerpała się po pierwszym roku ich trwania i by możliwe były dodatkowe, kreatywne działania skierowane do wykonawców, dystrybutorów czy architektów wnętrz.
Znany producent w branży
budowlanej – program
Akademia Jakości
Zostaliśmy zaproszeni przez znanego producenta w branży budowlanej o przygotowanie programu lojalnościowego, którego celem będzie zminimalizowanie liczby zgłaszanych reklamacji oraz podniesienie satysfakcji klienta końcowego. Tak powstał program skierowany do partnerów zewnętrznych marki.
Do naszych zadań należało stworzenie koncepcji kreatywnej programu, zaprojektowanie i dostosowanie mechanizmu do realiów działalności zleceniodawcy oraz przygotowanie wszystkich składowych, które pozwolą na uruchomienie i działanie programu. Było to m.in. zaprojektowanie i zaprogramowanie serwisu, a także integracja z systemem producenta oraz banku, który wspomaga prowadzenie programu. Tym samym staliśmy się odpowiedzialni za kompleksową obsługę działań.
Lesaffre – program
Lesaffre Strefa Premium
Dla Lesaffre Polska S.A., producenta drożdży, polepszaczy oraz mieszanek piekarskich i cukierniczych, przygotowaliśmy program lojalnościowy LESAFFRE Strefa Premium. Cel, który postawiono przed naszym zespołem, to: opracowanie, wdrożenie i obsługa sezonowego i atrakcyjnego dla klientów (piekarni i cukierni) programu lojalnościowego, który pozwoli na utrzymanie sprzedaży produktów z gamy marki. Wszystko dlatego, że co roku w okresie od kwietnia do października cała branża mierzy się ze spadkiem sprzedaży.
Realizując to zadanie, stworzyliśmy internetową platformę programu lojalnościowego, która pozwalała na bieżąco monitorować aktywność klientów biorących udział w akcji oraz wymieniać punkty na nagrody. Ułatwiła ona kontakt z przedstawicielem handlowym, a także prezentowała aktualny ranking potencjalnych laureatów wyjazdu do Francji, który był główną nagrodą w programie. Odpowiadaliśmy także za: opracowanie mechanizmu programu lojalnościowego, stworzenie konceptu kreatywnego i nazwy wraz z szatą graficzną oraz utworzenie serwisu internetowego, materiałów ATL i BTL jak i za stałą obsługę programu.
Jak pracujemy?
Etap projektowy
Etap wdrożeniowy
Start programu i stała obsługa
Etap projektowy
Start programu i stała obsługa
Możemy pracować także dla Twojej marki!
Porozmawiajmy

