start_section.title

start_section.slider_text

start_section.slider_text

start_section.slider_text

start_section.slider_text

Pause Play

numbers_section.title

0numbers_section.number_item.1.small_text

numbers_section.number_item.1.orange_text

0numbers_section.number_item.2.small_text

numbers_section.number_item.2.orange_text

0numbers_section.number_item.3.small_text

numbers_section.number_item.3.orange_text

technology_section.title

technology_section.text_1

technology_section.text_2

Opinie
Klientów

Opinie Klientów

01.

Zdolność zespołu Abanana do myślenia poza utartymi schematami i dostosowywania strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku okazała się kluczowa w dokonywaniu wyboru agencji. Nie tylko udowodnili swoją kreatywność, ale także wykazali się niezwykłą zwinnością i umiejętnością dostosowania się do naszych potrzeb.

Piotr Golczyk

Dyrektor Marketingu Chroma

02.

Zaangażowanie zespołu Abanana w rozwój naszej strategii komunikacyjnej było kluczowe i najważniejsze dla zrozumienia istoty marki Mosso i jej asortymentu. Poprzez intensywne warsztaty i pogłębioną analizę udało się przeformułować komunikację z produktowo-centrycznej na markę-parasol, co znacząco wzbogaciło nasze przekazy i zwiększyło ich odbiór wśród konsumentów.

Maciej Blaut

Sales & Marketing Director, Mosso-Kewpie Poland

03.

Abanana to świetny zespół, to dużo pomysłów, to wprowadzenie nas w nowy świat związany z TikTokiem. To Abanana pomogła nam dotrzeć do serc młodych konsumentów.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

04.

Kampania opracowana przez Abanana jest przykładem doskonałego wyczucia w zakresie doboru mediów i kreacji. Zespół wykazał się niezwykłą precyzją w dostosowaniu komunikatów do oczekiwań naszych konsumentów, łącząc wartościowy content, jak przepisy i inspiracje kulinarne, z intrygującym podejściem w komunikacji. Szczególnie istotnym aspektem kampanii było skupienie się na contencie video i spocie reklamowym, które okazały się kluczowe dla osiągnięcia założonych przez nas celów marketingowych i przyczyniły się do zwiększenia zaangażowania odbiorców.

Edyta Wuszter

Brand Manager, Mosso-Kewpie Poland

form_section.title

form_section.text

Wypełnij formularz, oddzwonimy

Preferowane godziny kontaktu:

Twoja wiadomość poleciała do nas!

Coś poszło nie tak!

webinar_section.title

webinar_section.text

0webinar_section.number_item.small_text

webinar_section.number_item.orange_text

webinar_section.orange_text

ezdrapka_section.title

ezdrapka_section.text

ezdrapka_section.reward.title

ezdrapka_section.reward.text

ezdrapka_section.reward.cta

ezdrapka_section.slider_text

ezdrapka_section.slider_text

ezdrapka_section.slider_text

ezdrapka_section.slider_text

ezdrapka_section.slider_text

ezdrapka_section.slider_text