kiedy potrzebujesz szybko zwiększyć sprzedaż gdy konkurencja zagarnia coraz więcej rynku gdy klienci są coraz mniej lojalni Zobacz przykładowe realizacje

AKTYWACJE KONSUMENCKIE 

AKTYWACJE KONSUMENCKIE 

AKTYWACJE KONSUMENCKIE 

AKTYWACJE KONSUMENCKIE 

Pause Play

Wybrane projekty

Stawiamy na skuteczne, angażujące aktywacje konsumenckie i loterie promocyjne, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż.

Pause Play

Arhelan

Arhelan to MÓJ sklep

Cel kampanii
Zakres prac agencji

Drożdże Babuni

Ambasadorzy

Cel kampanii
Zakres prac agencji

Innbio

Dom pełen roślin

Cel kampanii
Zakres prac agencji

Duda

Loteria noworoczna O kuchnia! Ale nagrody!

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Skawa Wadowice

Najciekawszy gadżet Skawy

Cel kampanii
Zakres prac agencji

Opinie
Klientów

Opinie Klientów

01.

Zdolność zespołu Abanana do myślenia poza utartymi schematami i dostosowywania strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku okazała się kluczowa w dokonywaniu wyboru agencji. Nie tylko udowodnili swoją kreatywność, ale także wykazali się niezwykłą zwinnością i umiejętnością dostosowania się do naszych potrzeb.

Piotr Golczyk

Dyrektor Marketingu Chroma

02.

Zaangażowanie zespołu Abanana w rozwój naszej strategii komunikacyjnej było kluczowe i najważniejsze dla zrozumienia istoty marki Mosso i jej asortymentu. Poprzez intensywne warsztaty i pogłębioną analizę udało się przeformułować komunikację z produktowo-centrycznej na markę-parasol, co znacząco wzbogaciło nasze przekazy i zwiększyło ich odbiór wśród konsumentów.

Maciej Blaut

Sales & Marketing Director, Mosso-Kewpie Poland

03.

Abanana to świetny zespół, to dużo pomysłów, to wprowadzenie nas w nowy świat związany z TikTokiem. To Abanana pomogła nam dotrzeć do serc młodych konsumentów.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

04.

Kampania opracowana przez Abanana jest przykładem doskonałego wyczucia w zakresie doboru mediów i kreacji. Zespół wykazał się niezwykłą precyzją w dostosowaniu komunikatów do oczekiwań naszych konsumentów, łącząc wartościowy content, jak przepisy i inspiracje kulinarne, z intrygującym podejściem w komunikacji. Szczególnie istotnym aspektem kampanii było skupienie się na contencie video i spocie reklamowym, które okazały się kluczowe dla osiągnięcia założonych przez nas celów marketingowych i przyczyniły się do zwiększenia zaangażowania odbiorców.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

Porozmawiajmy

Zachęcamy Cię do dyskusji o obecnej pozycji Twojej marki na rynku. Razem możemy opracować strategie i przeprowadzić działania, które przyczynią się do wzrostu sprzedaży Twoich produktów.

Technologie

Tworzymy przyszłość, gdzie technologia i kreatywność splatają się, kształtując marki. Mamy własny software house i zespół R&D.

To serce naszych innowacji, które pulsuje najnowszymi rozwiązaniami. Codziennie korzystamy z nowoczesnych narzędzi.