gdy widzisz potrzebę zbudowania społeczności wokół marki jeśli nikt się nie wypowiada o Twojej marce jeżeli nie masz feedbacku z rynku

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

Pause Play

Wybrane projekty

Nasza komunikacja marketingowa to kreatywne przekazy. Utrzymujemy świadomość marki, budujemy social media marketing i społeczność ambasadorów.

Pause Play

Drożdże Babuni

Platforma ambasadorska

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pokaż kolejny projekt

Opinie
Klientów

Opinie Klientów

01.

Zdolność zespołu agencji kreatywnej abanana do myślenia poza utartymi schematami i dostosowywania strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku okazała się kluczowa w dokonywaniu wyboru agencji. Nie tylko udowodnili swoją kreatywność, ale także wykazali się niezwykłą zwinnością i umiejętnością dostosowania się do naszych potrzeb.

Piotr Golczyk

Dyrektor Marketingu Chroma

02.

Zaangażowanie zespołu agencji reklamowej abanana w rozwój naszej strategii komunikacyjnej było kluczowe i najważniejsze dla zrozumienia istoty marki Mosso i jej asortymentu. Poprzez intensywne warsztaty i pogłębioną analizę udało się przeformułować komunikację z produktowo-centrycznej na markę-parasol, co znacząco wzbogaciło nasze przekazy i zwiększyło ich odbiór wśród konsumentów.

Maciej Blaut

Sales & Marketing Director, Mosso-Kewpie Poland

03.

abanana to świetny zespół, to dużo pomysłów, to wprowadzenie nas w nowy świat związany z TikTokiem. To agencja reklamowa abanana pomogła nam dotrzeć do serc młodych konsumentów.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

04.

Kampania opracowana przez agencję kreatywną abanana jest przykładem doskonałego wyczucia w zakresie doboru mediów i kreacji. Zespół wykazał się niezwykłą precyzją w dostosowaniu komunikatów do oczekiwań naszych konsumentów, łącząc wartościowy content, jak przepisy i inspiracje kulinarne, z intrygującym podejściem w komunikacji. Szczególnie istotnym aspektem kampanii było skupienie się na contencie video i spocie reklamowym, które okazały się kluczowe dla osiągnięcia założonych przez nas celów marketingowych i przyczyniły się do zwiększenia zaangażowania odbiorców.

Edyta Wuszter

Brand Manager, Mosso-Kewpie Poland

Jak rozpocząć z nami współpracę?

Wypełniasz brief (poniżej), spotykamy się, rozmawiamy, przygotowujemy propozycję działań i kosztorys. Akceptujesz - działamy. Zobacz, jak pracujemy na co dzień: TikTok, Instagram i wypełnij brief:

Technologie

Tworzymy przyszłość, gdzie technologia i kreatywność splatają się, kształtując marki. Mamy własny software house i zespół R&D.

To serce naszych innowacji, które pulsuje najnowszymi rozwiązaniami. Codziennie korzystamy z nowoczesnych narzędzi.