gdy widzisz potrzebę zbudowania społeczności wokół marki jeśli nikt się nie wypowiada o Twojej marce jeżeli nie masz feedbacku z rynku

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

KOMUNIKACJA MARKETIGNOWA 

Pause Play

Wybrane projekty

Nasza komunikacja marketingowa to kreatywne przekazy. Utrzymujemy świadomość marki, budujemy social media marketing i społeczność ambasadorów.

Pause Play

Drożdże Babuni

Platforma ambasadorska

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Wędliny z Borów

Konkursy oraz działania social media

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Sokoliki

Wprowadzenie bohatera marki na kanały social

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Skawa

Działania w kanale TikTok

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

U Jędrusia

Konkursy oraz działania social - Jędrusiowe Smakołyki

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Oryginalny Sok

Wprowadzenie na rynek marki Oryginalny Sok i Oryginalna Spiżarnia

Cel kampanii
Zakres prac agencji

Opinie
Klientów

Opinie Klientów

01.

Zdolność zespołu agencji kreatywnej abanana do myślenia poza utartymi schematami i dostosowywania strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku okazała się kluczowa w dokonywaniu wyboru agencji. Nie tylko udowodnili swoją kreatywność, ale także wykazali się niezwykłą zwinnością i umiejętnością dostosowania się do naszych potrzeb.

Piotr Golczyk

Dyrektor Marketingu Chroma

02.

Zaangażowanie zespołu agencji reklamowej abanana w rozwój naszej strategii komunikacyjnej było kluczowe i najważniejsze dla zrozumienia istoty marki Mosso i jej asortymentu. Poprzez intensywne warsztaty i pogłębioną analizę udało się przeformułować komunikację z produktowo-centrycznej na markę-parasol, co znacząco wzbogaciło nasze przekazy i zwiększyło ich odbiór wśród konsumentów.

Maciej Blaut

Sales & Marketing Director, Mosso-Kewpie Poland

03.

abanana to świetny zespół, to dużo pomysłów, to wprowadzenie nas w nowy świat związany z TikTokiem. To agencja reklamowa abanana pomogła nam dotrzeć do serc młodych konsumentów.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

04.

Kampania opracowana przez agencję kreatywną abanana jest przykładem doskonałego wyczucia w zakresie doboru mediów i kreacji. Zespół wykazał się niezwykłą precyzją w dostosowaniu komunikatów do oczekiwań naszych konsumentów, łącząc wartościowy content, jak przepisy i inspiracje kulinarne, z intrygującym podejściem w komunikacji. Szczególnie istotnym aspektem kampanii było skupienie się na contencie video i spocie reklamowym, które okazały się kluczowe dla osiągnięcia założonych przez nas celów marketingowych i przyczyniły się do zwiększenia zaangażowania odbiorców.

Edyta Wuszter

Brand Manager, Mosso-Kewpie Poland

Jak rozpocząć z nami współpracę?

Wypełniasz brief (poniżej), spotykamy się, rozmawiamy, przygotowujemy propozycję działań i kosztorys. Akceptujesz - działamy. Zobacz, jak pracujemy na co dzień: TikTok, Instagram i wypełnij brief:

Technologie

Tworzymy przyszłość, gdzie technologia i kreatywność splatają się, kształtując marki. Mamy własny software house i zespół R&D.

To serce naszych innowacji, które pulsuje najnowszymi rozwiązaniami. Codziennie korzystamy z nowoczesnych narzędzi.