gdy masz doskonały produkt, a ludzie o nim nie wiedzą jeśli potrzebujesz zmienić pozycjonowanie marki gdy wprowadzasz nowy produkt na rynek

KAMPANIE REKLAMOWE 

KAMPANIE REKLAMOWE 

KAMPANIE REKLAMOWE 

KAMPANIE REKLAMOWE 

Pause Play

Wybrane projekty

Nasze kampanie reklamowe budują świadomość marki, strategicznie łącząc kreatywne projektowanie z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi.

Pause Play

Mosso

Ze mną jesteś Szefem Kuchni!

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play
logo Chroma

Chroma

Niezwykły świat druku on-line!

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Dako

Otwórz się na najlepsze

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play
logo Mlekpol

Mlekpol

Mmmm… mmmój deser z maślanką

Cel kampanii
Zakres prac agencji
Pause Play

Just Deli

Dobra zupa. Dobra okazja.

Cel kampanii
Zakres prac agencji

Opinie
Klientów

Opinie Klientów

01.

Zdolność zespołu Abanana do myślenia poza utartymi schematami i dostosowywania strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku okazała się kluczowa w dokonywaniu wyboru agencji. Nie tylko udowodnili swoją kreatywność, ale także wykazali się niezwykłą zwinnością i umiejętnością dostosowania się do naszych potrzeb.

Piotr Golczyk

Dyrektor Marketingu Chroma

02.

Zaangażowanie zespołu Abanana w rozwój naszej strategii komunikacyjnej było kluczowe i najważniejsze dla zrozumienia istoty marki Mosso i jej asortymentu. Poprzez intensywne warsztaty i pogłębioną analizę udało się przeformułować komunikację z produktowo-centrycznej na markę-parasol, co znacząco wzbogaciło nasze przekazy i zwiększyło ich odbiór wśród konsumentów.

Maciej Blaut

Sales & Marketing Director, Mosso-Kewpie Poland

03.

Abanana to świetny zespół, to dużo pomysłów, to wprowadzenie nas w nowy świat związany z TikTokiem. To Abanana pomogła nam dotrzeć do serc młodych konsumentów.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

04.

Kampania opracowana przez Abanana jest przykładem doskonałego wyczucia w zakresie doboru mediów i kreacji. Zespół wykazał się niezwykłą precyzją w dostosowaniu komunikatów do oczekiwań naszych konsumentów, łącząc wartościowy content, jak przepisy i inspiracje kulinarne, z intrygującym podejściem w komunikacji. Szczególnie istotnym aspektem kampanii było skupienie się na contencie video i spocie reklamowym, które okazały się kluczowe dla osiągnięcia założonych przez nas celów marketingowych i przyczyniły się do zwiększenia zaangażowania odbiorców.

Waldemar Włazik

Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.

Porozmawiajmy

Zachęcamy Cię do dyskusji o obecnej pozycji Twojej marki na rynku. Razem możemy opracować strategie i przeprowadzić działania, które przyczynią się do wzrostu sprzedaży Twoich produktów.

Technologie

Tworzymy przyszłość, gdzie technologia i kreatywność splatają się, kształtując marki. Mamy własny software house i zespół R&D.

To serce naszych innowacji, które pulsuje najnowszymi rozwiązaniami. Codziennie korzystamy z nowoczesnych narzędzi.