kiedy potrzebujesz szybko zwiększyć sprzedaż gdy konkurencja zagarnia coraz więcej rynku gdy klienci są coraz mniej lojalni Zobacz przykładowe realizacje
Wybrane projekty
Stawiamy na skuteczne, angażujące aktywacje konsumenckie i loterie promocyjne, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż.
Arhelan
Arhelan - to MÓJ sklep
Drożdże Babuni
Program ambasadorski
Innbio
Konkurs - Dom pełen roślin
Duda
Loteria noworoczna - O kuchnia! Ale nagrody!
Skawa Wadowice
Konkurs - Najciekawszy gadżet Skawy
Organizacja loterii promocyjnych
LOTERIE PROMOCYJNE
Loteria promocyjna jest typowo sprzedażowym narzędziem marketingowym. Mechanizm loterii promocyjnej jest następujący: aby wziąć udział w loterii, należy wykonać jakąś akcję, najczęściej dokonać zakupu oraz dokonać zgłoszenia loteryjnego równolegle akceptując regulamin loterii. Wśród osób, które dokonały poprawnego zgłoszenia losowane są nagrody.
Organizacja loterii promocyjnej - bierzemy wszystko na siebie!
Organizacja loterii promocyjnej jest koszmarem dla marketerów. Odpowiedzialność, jaka wiąże się z organizacją loterii jest poważna, gdyż podmiot organizujący taką akcję odpowiada bezpośrednio przed Dyrektorem Izby Administracji Skarbowej, a pośrednio przed Ministerstwem Finansów. Dlatego w abanana wraz z podmiotami partnerskimi zdejmujemy z Klientów odpowiedzialność i przejmujemy cały proces organizacji, łącznie z pełnieniem funkcji organizatora.
UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA LOTERIĘ
Aby uzyskać zezwolenie na organizację loterii promocyjnej, należy złożyć wniosek we właściwej Izbie Administracji Skarbowej. Ale zanim to nastąpi, musisz zaplanować loterię promocyjną ze wszystkimi szczegółami, które jej dotyczą.
- Ustalenie terminów - zaplanuj datę rozpoczęcia i zakończenia loterii oraz terminy losowania nagród.
- Ustalenie puli nagród - zaplanuj pulę nagród wraz z wartościami nagród. Wartość nagród podlegająca opodatkowaniu powinna być wartością rynkową.
- Przygotowanie regulaminu - opracuj regulamin loterii, aby zawierał wszystkie informacje, o których mówi Ustawa o grach hazardowych z dnia 19 listopada 2009 r.
- Przygotuj wszystkie dokumenty, o których mówi w/w ustawa.
- Przygotuj wniosek o wydanie zezwolenia i złóż go do odpowiedniej izby
- Zapłać 10% wartości puli nagród za wydanie zezwolenia
Ale nie martw się! Agencja reklamowa abanana załatwi wszystkie formalności za Ciebie. Rozliczenie loterii będzie, jak to się mówi przysłowiowo, "na jednej fakturze".
Uzyskaj ofertę
Porozmawiajmy o kampani reklamowej dla Twojej marki
Wybierz formę kontaktu w zależności, na jakim etapie planowania kampanii reklamowej obecnie się znajdujesz:
5 najlepszych loterii promocyjnych
Zobacz najlepsze loterie promocyjne organizowane i koordynowane przez agencję reklamową abanana. Warto zwrócić uwagę na mechanizmy tych loterii. Jak różnią się one w zależności od grupy docelowej. Jak wygląda komunikacja marketingowa tych akcji i jakie nagrody można było wygrać. Na końcu każdej z tych loterii odbyło się losowanie. Każda z tych loterii uzyskała stosowne zezwolenie, a nagrody trafiły do szczęśliwych zwycięzców.
Klient: Cedrob S.A.
Marka: Duda
Projekt: Loteria CHILLobranie
Ta niesamowita loteria, w której nagrodą główną był kamper, urozmaicona była w dodatkowe aktywności, które dawały uczestnikom możliwość wygrana dodatkowych nagród. W rezultacie mechanizmy freemium i aktywacji dodatkowych, stanowiąc 13% budżetu nagrodowego, wygenerowały 59,8% wszystkich zgłoszeń z zakupem!
Klient: Arhelan Sp. z o.o.
Marka: Arhelan
Projekt: Mega wygrywanie na mini ekranie
Jak zwiększyć koszyk zakupowy w markecie? Loteria promocyjna jest w tym wypadku bardzo dobrym rozwiązaniem, co potwierdziło się w przypadku sieci sklepów Arhelan. Była to pierwsza zdigitalizowana loteria promocyjna, dlatego ważna była, aby w komunikacji pojawił się telefon.
Klient: Ekoplon Sp. z o.o. sp.k.
Marka: Ekoplon
Projekt: Wielka Loteria Ekoplon
Jak zachęcić rolników, żeby kupili Twój nawóz? Oczywiście, że loterią, w której można wygrać samochody. Z uwagi na grupę docelową, zgłoszenia loteryjne można było przesyłać e-mailem, SMSem i... w formie papierowej do skrytki pocztowej.
Klient: Cedrob S.A.
Marka: Duda
Projekt: O kuchnia! Ale nagrody!
Kampania reklamowa z loterią promocyjną, jako centralnym miejscem aktywności konsumentów, miała na celu zwiększenie sprzedaży produktów marki Duda. Kampania zakończyła się sukcesem, a szczęśliwi zwycięzcy wygrali Thermomiksy, pieniądze oraz 100 000 zł na kuchnię marzeń.
Klient: Arhelan Sp. z o.o.
Marka: Arhelan
Projekt: Mój sklep. Moja wygrana!
Loteria promocyjna dla sieci sklepów Arhelan zorganizowana została z okazji okrągłej, 32. rocznicy powstania marki. Dlatego nagrodą główną było 32 000 zł.
Urodziny firmy są dobrą okazją do zorganizowania loterii promocyjnej. Przy okazji losowania nagród, można zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów.
Uzyskaj ofertę
Porozmawiajmy o kampani reklamowej dla Twojej marki
Wybierz formę kontaktu w zależności, na jakim etapie planowania kampanii reklamowej obecnie się znajdujesz:
Jak dobrze zaplanować kampanię reklamową z loterią promocyjną?
Nasza agencja reklamowa współpracuje z ekspertami, którzy od ponad 20 lat opracowują regulaminy i kontrolują przebieg loterii promocyjnych. Z naszych wspólnych obserwacji wynika, że loterie, które odniosły największe sukcesy, łączyło kilka kluczowych czynników:
- ciekawy pomysł na mechanizm loterii, dostosowany do grupy docelowej wraz z atrakcyjnymi nagrodami
- atrakcyjny i użyteczny system IT (w tym landing page) obniżający próg wejścia do akcji (rekomendujemy software house Eura7)
- zrozumiała i efektowna komunikacja reklamowa loterii
- emisja reklam na skalę umożliwiającą wielokanałowe dotarcie do całej interesującej nas grupy docelowej
Spójrz, za co odpowiada agencja kreatywna abanana:
- analiza briefu, debriefing
- research, konsultacje
- opracowanie strategii komunikacji
- zaprojektowanie mechanizmu loterii
- opracowanie koncepcji kreatywnej
- zaprojektowanie key visual
- scenariusz spotu reklamowego
- produkcja filmowa
- napisanie regulaminu loterii
- uzyskanie zezwolenia na organizację loterii
- uzyskanie gwarancji bankowych
- wdrożenie landing page loteryjnego
- zakup domeny, konfiguracja hostingu
- wdrożenie systemu zarządzania zgłoszeniami
- opracowanie planu mediowego
- przygotowanie reformatów reklamowych
- zakup mediów, publikacja kampanii, kontrola wydatków
- zakup nagród
- losowanie nagród
- wydanie nagród
- rozliczenie loterii
- przygotowanie raportu z rekomendacjami na przyszłość
Przykład formatów reklamowych zapraszających do loterii
Aby zwiększyć efektywność inwestowanego w kampanię reklamową budżetu, komunikacja loterii powinna być spójna na każdym nośniku reklamowym. Innymi słowy, komunikacja reklamowa w każdym touchpoincie (punkcie styku konsumenta z reklamą) powinna być spójna graficznie, z tym samym, lub uzupełniającym się przekazem.
Ty nie musisz się o to martwić! Studio graficzne agencji kreatywnej abanana zadba o spójność komunikacji wizualnej kampanii dla Twojej marki.
Opinie
Klientów
Opinie Klientów
Zdolność zespołu agencji kreatywnej abanana do myślenia poza utartymi schematami i dostosowywania strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku okazała się kluczowa w dokonywaniu wyboru agencji. Nie tylko udowodnili swoją kreatywność, ale także wykazali się niezwykłą zwinnością i umiejętnością dostosowania się do naszych potrzeb.
Piotr Golczyk
Dyrektor Marketingu Chroma
Zaangażowanie zespołu agencji reklamowej abanana w rozwój naszej strategii komunikacyjnej było kluczowe i najważniejsze dla zrozumienia istoty marki Mosso i jej asortymentu. Poprzez intensywne warsztaty i pogłębioną analizę udało się przeformułować komunikację z produktowo-centrycznej na markę-parasol, co znacząco wzbogaciło nasze przekazy i zwiększyło ich odbiór wśród konsumentów.
Maciej Blaut
Sales & Marketing Director,
abanana to świetny zespół, to dużo pomysłów, to wprowadzenie nas w nowy świat związany z TikTokiem. To agencja reklamowa abanana pomogła nam dotrzeć do serc młodych konsumentów.
Waldemar Włazik
Dyrektor Sprzedaży, Zakłady Przemysłu Cukierniczego SKAWA S.A.
Kampania opracowana przez agencję kreatywną abanana jest przykładem doskonałego wyczucia w zakresie doboru mediów i kreacji. Zespół wykazał się niezwykłą precyzją w dostosowaniu komunikatów do oczekiwań naszych konsumentów, łącząc wartościowy content, jak przepisy i inspiracje kulinarne, z intrygującym podejściem w komunikacji. Szczególnie istotnym aspektem kampanii było skupienie się na contencie video i spocie reklamowym, które okazały się kluczowe dla osiągnięcia założonych przez nas celów marketingowych i przyczyniły się do zwiększenia zaangażowania odbiorców.
Edyta Wuszter
Brand Manager,
Specjalizacje agencji
Połączenie agencji kreatywnej i software house wzmocnione przez narzędzia AI i doskonałą obsługę client service pozwalają nam dzisiaj realizować efektywne, nastawione na sprzedaż działania marketingowe.
Kampanie
reklamowe
- gdy masz doskonały produkt, a ludzie o nim nie wiedzą
- jeśli potrzebujesz zmienić pozycjonowanie marki
- gdy wprowadzasz nowy produkt na rynek
Komunikacja
marketingowa
- jeżeli nie masz feedbacku z rynku
- gdy widzisz potrzebę zbudowania społeczności wokół marki
- jeśli nikt się nie wypowiada o Twojej marce
Technologie
Tworzymy przyszłość, gdzie technologia i kreatywność splatają się, kształtując marki. Mamy własny software house i zespół R&D.
To serce naszych innowacji, które pulsuje najnowszymi rozwiązaniami. Codziennie korzystamy z nowoczesnych narzędzi.